Szkolenie odbędzie się w piątek w godz. 9.00 – 15.00,
w siedzibie EULEO
ul. Bociana 22,
31 – 231 Kraków.
Rejestracja na —–> szkolenie.euleo.pl <—–
Podczas szkolenia poznają Państwo metody pozyskiwania informacji i ich praktycznego wykorzystania w procesie podjęcia decyzji o sprzedaży z odroczonym terminem płatności, a także prawne aspekty zawierania umów, w tym właściwa reprezentacja i zakres odpowiedzialności cywilnej klienta oraz rodzaje zabezpieczeń majątkowych stosowanych przy sprzedaży towarów i usług.
Praktyczne omówienie sposobów rozpoznania nierzetelnego klienta pozwoli Państwu uniknąć przeterminowanych długów, a tym samym zredukować zatory płatnicze w Państwa firmie.
Szkolenie EULEO, w odróżnieniu od wielu innych dostępnych na rynku szkoleń, nie jest wyłącznie odczytaniem wiedzy znajdującej się w podręcznikach prawa i ekonomii. Zostało opracowane w sposób autorski , w oparciu o 20-letnie doświadczenie zawodowe trenera, pozostającego aktywnym zawodowo windykatorem. Teraz również Państwo mają możliwość zdobycia tej cennej wiedzy i wykorzystania jej w swojej pracy zawodowej.
Program
- Źródła i sposoby uzyskiwania informacji o potencjalnym kliencie – SKIP TRACING
- Dokumenty i oświadczenia, które dobrze uzyskać od klienta.
- Propozycja Karty Klienta i Wniosku Kredytowego.
- Ankieta o Kliencie – jakie informacje powinni zdobyć nasi przedstawiciele handlowi, zanim podejmiemy współpracę z nowym kontrahentem.
- Jak przekonać klienta do naszych wymogów?
- Wykorzystanie informacji w celu zablokowania dłużnikowi możliwości swobodnego, dysponowania pieniędzmi, jeszcze przed uzyskaniem prawomocnego nakazu zapłaty.
- W jaki sposób poprawnie czytać akta Krajowego Rejestru Sądowego.
- Właściwa reprezentacja przedsiębiorcy przy zawieraniu umów. Zakres odpowiedzialności majątkowej. Uwaga na spółki cywilne.
- Co zrobić, gdy dłużnik kwestionuje istnienie zobowiązania? Prawo podatkowe w walce z dłużnikiem.
- Rodzaje zabezpieczeń osobistych i rzeczowych kredytu kupieckiego. Praktyczne konsekwencje poszczególnych zabezpieczeń.
- Właściwe wypełnienie weksla i deklaracji wekslowej. Uznanie długu, ugoda płatnicza.
- Umowy z osobami trzecimi. Ich rodzaje i różnice w skutkach jakie wywołują.
- Kogo i jak kredytować? Jak rozpoznać nierzetelnych klientów?
- Uwaga na oszustów gospodarczych. Sposoby wyłudzania towarów i usług.
- Praktyczne wskazówki pozyskiwania przydatnych informacji gospodarczych w Internecie.
- Czynniki sprzyjające „wychowywaniu” i „demoralizacji” finansowej kontrahenta.
- Jak długo czekać na pieniądze? Kalendarium działań windykacyjnych.
- Zasady monitoringu należności.
Serdecznie zapraszamy.